ورامین-مقامهای محلی در ورامین از پلمب یک واحد نانوایی سنگکی خبر دادهاند، این واحد صنفی به علت گرانفروشی و کمفروشی و با دستور رئیس تعزیرات حکومتی، پلمب شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در راستای حمایت از حقوق مصرفکنندگان و رفاه حال شهروندان، روز یکشنبه یک واحد صنفی نانوایی سنگکی در شهرستان ورامین پلمب شد.
مسئولان محلی گفتند که این اقدام به دلیل گرانفروشی و کمفروشی و با دستور رئیس تعزیرات حکومتی انجام گرفته است.
در جریان پلمب این نانوایی، نمایندگانی از جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و بسیج اصناف حضور داشتند.
*عکس آرشیوی است.
https://keshavarzkar.ir/?p=56853

































Wednesday, 24 June , 2026