شریعتی نماینده مردم تهران در صحن علنی گفت: چرا اعتبارات هزینهای پرسنل سازمان برنامه و بودجه ۳۰ درصد افزایش یافته، اما برای حقوق بگیران تنها ۲۰ درصد؟ این خلاف قانون و عدالت است.
دریافت
۱۰ MB
https://keshavarzkar.ir/?p=22029

































Thursday, 25 June , 2026