در پی بارش‌های اخیر و آب‌گرفتگی منازل مسکونی در برخی مناطق استان هرمزگان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر از ارائه خدمات امدادی به ۱۷۰۰خانوار متاثر از این بارندگی‌ها خبر داد.

استانها

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان با اشاره به گستردگی عملیات امدادرسانی، گفت: در مجموع بیش از ۸۵۰۰ نفر از بارندگی‌های اخیر تحت پوشش خدمات امدادی این جمعیت قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان این عملیات، ۸۴۹۹ کیلوگرم نایلون و بیش از ۴۰۰ تخته موکت میان خانوارهای آسیب‌دیده توزیع شد تا بخشی از نیازهای اولیه آن‌ها تأمین شود.

 سلحشور تصریح کرد: با توجه به شرایط برخی مناطق، ۶ کمپ اسکان اضطراری در شهرستان‌های پارسیان، قشم و میناب راه‌اندازی و خانوارهای نیازمند در این کمپ‌ها اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان تأکید کرد: تیم‌های عملیاتی و امدادی از ساعات ابتدایی بارندگی در مناطق حضور فعال داشته و این جمعیت آمادگی کامل دارد در صورت تداوم شرایط جوی ناپایدار، خدمات امدادی و پشتیبانی را ادامه دهد.

انتهای پیام/۸۶۴