همزمان با میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز پدر و همچنین سالگرد شهادت سردار رشید کشورمان حاج قاسم سلیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی اشرفیپور معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در ساری با اشاره به توسعه نهالکاری در اراضی ساحلی این برنامه را یکی از برنامههای مهم این سازمان دانست و اظهار داشت: ۱۷۰۰ هکتار از عرصههای ساحلی در شمال کشور برای کاشت نهال انتخاب شده است.
وی افزود: ۸۰۰ هکتار از عرصه تاکنون نهالکاری شد و مقرر هم شده است ۹۲۰ هکتار دیگر در مناطق چهارگانه شمال نهالکاری شود.
باقری جامخانه، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری نیز با بیان اینکه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نهال امسال در مازندران تولید شده است یاداوری کرد: ۲ هزار هکتار از عرصههای منابع طبیعی برای کاشت درخت در قالب زراعت چوب اختصاص یافت.
به گفته او در پویش نهالکاری به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی هم ۱۲۰۰ اصله نهال در منطقه ساری غرس شد.
او تاکید کرد: پویش نهالکاری علاوه بر منطقه ساری در شهرستانهای غرب مازندران نیز انجام شده است.
انتهای پیام/


































Saturday, 27 June , 2026